Halusin niin kovasti lähteä leirille ja nyt se tuntuu siltä että ois ihan sama, leiri ei kiinnosta täl hetkel yhtään. Itkettää koska erosin juuri rakkastani nyt on tyhjä olo ja ei huvita tehdä yhtään mitään. Odotan leiriä mutten niin paljoo kuin ennen. Tavallaan se on mukavaa päästä pois kaupungista mutta haluaisin myös jäädä tänne.
torstai, 9. heinäkuu 2009