Nyt taas pitlästä aikaa kirjottelen:) Viikonloppuna oli turnaus ja 3 otteluu hävittii ja neljäs tasapeli, loukkaannuin vikassa ottelussa:( mut muuten jäi turnauksesta ihan hyvä fiilis:). Koulu on alkanu ihan kivasti huomen ai ole koulua ja tänäänki vaa sadis hengailin kavereiden kaa=)
maanantai, 7. syyskuu 2009