Huomenna lähden aholansaareen isoseksi:) viikoks pois Helsingistä. Toivon että leiristä tulee kiva.
sunnuntai, 12. heinäkuu 2009
sunnuntai, 12. heinäkuu 2009
Huomenna lähden aholansaareen isoseksi:) viikoks pois Helsingistä. Toivon että leiristä tulee kiva.